Skip to content

Offra vänner, bra aktivitet

november 5, 2009

Whopper Sacrifice är ett bra exempel på hur man verkligen aktiverar användarna. I det här fallet ska man offra 10 vänner på Facebook för att få en Whopper från Burger King. Skapligt långt från produkt och köp. Det är synd. 

Tycker idén håller i alla fall. Men tänk vad det skulle kunna ha blivit om det varit för en produkt eller tjänst med ett direkt avslut…

No comments yet

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: