Skip to content

Verkligheten ger bra action

november 14, 2009

Vad kan vara ett bättre säljargument för att sälja typ underställ än det aktuella vädret? Det har Under Armour tagit fasta på och gjort vad jag anser vara riktigt bra action marketing på nätet. Att använda sig av det som händer runt omkring oss (i detta fall vädret) som draghjälp i kommunikationen är inte bara smart, det är nog ett måste framöver. Det kostar för mycket att skapa reklam med egenvärde. I alla fall för de små- och medelstora varumärkena. Bruset är för starkt. Bra jobbat Under Armour!

underarmor

Kolla vädret i England här och kanske köpa ett underställ

Läs mer på Resumé

No comments yet

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: