Skip to content

Slumpen är kompis med action marketing

november 18, 2009

Precis som i det här fallet från SAS spelar slumpen ibland en avgörande roll för att skapa action. Att 365 dagar om året leta fram en ny maträtt i hjärnbalken är inte bara en tuff uppgift. För många är det omöjligt. Och det är väl då man ringer Pizzerian, Sushibutiken eller i värsta fall tar en fryst rätt i disken hos ICA. Låt slumpen hjälpa dig istället. När fantasin tryter. Det blir nog inte mer action än så i vardagen.

Testa slumpen bland recept

No comments yet

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: