Skip to content

Soft action från IKEA

december 17, 2009

Jag gillar när det kampanjas i kampanjer. Alltså, när användarna själva är med och skapar en ny nivå på reklamen. I den här från IKEA är det besökarna som skapar action genom att sätta röster och rörelser på små mjuka djur i en gigantisk kör. Målet är att få folk att förbarma sig över just ditt djur och inte glömma att köpa det nästa gång de är på möbelvaruhuset. Pengarna går till de som behöver det bättre. Och då menar jag inte IKEA.

Testa en soft kampanj

No comments yet

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: