Skip to content

Reflektion är action

april 18, 2010

På torsdagskvällen var det dags för Guldägget. Jag var inte där i år igen.

Anyway, vinnaren av det gyllene webbägget blev inte den jag väntat mig. Inga kommentarer kring juryarbetet. Men jag vill ändå visa upp min egen personliga shortlist, inför min egen alterantiva guldäggsfest som jag höll någonstans mellan Bolibompa och en statusuppdatering på Facebook på torsdagen. Brace yourself:

1. SAS

2. SAS

3. SAS

osv, osv

Inte så illa. Väldigt konsekvent och stilrent om du frågar mig.

Läs mer om resultatet i den andra tävlingen här

No comments yet

Kommentera

